Hoe kan ik zien of afbeeldingen op google auteursrechtelijk beschermd zijn of niet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (2)

Hallo,
Als je op de rechter muisknop (lang klikken bij smartphone of tablet), als je dan de opties krijgt als: afbeelding downloaden is deze niet auteurrechtelijk beschermd, als er geen opties komen mag je ook geen printscreen maken.
groetjes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Wat je beschrijft betekent alleen dat de maker van de website de foto's op die website slecht heeft beschermd tegen kopiëren of downloaden.
Ga op Google Images naar Geavanceerd zoeken of klik op Zoekhulpmiddelen. Kies vervolgens bij gebruikersrechten de optie van toepassing.