Hoe haal ik 'no comments' weg met Wordpress?

Ik gebruik Wordpress 4.1 en Reviewgine Theme. Ik heb de reacties uitgeschakeld maar toch staat er 'no comments'

Toegevoegd na 1 dag:
Website: http://ruimtevaartvoordummies.nl/

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Probeer eens een van de volgende css-regels in je style-sheet te zetten:

.article-section .sec-top,.article-section .sec-top h2{
visibility: hidden;
}

of

.article-section .sec-top,.article-section .sec-top h2{
display: none;
}

Je doet dit best in een child theme. Anders moet je dit bij elke update van het thema opnieuw doen.
Zoek eerst of de elementen al beschreven zijn in het style-sheet. Dan kan je de regel er als laatste regel bijzetten.

Laat iets weten als dit niet duidelijk is of als het niet werkt. Dan zoek ik verder.