Wat ie een goede wifi router rond de €50?

We hebben glasvezel.
Meestal zit me vriend online op de playstation en ik wil netflix streamen.
Grote ellende dus met onze sitecom wifi router die standaard meegeleverd werd met het glasvezel pakket.

Na wat google werk kom ik alleen bij wifi routers die echt onwijs duur zijn of weer een sitecom router.
Ik wil dus weten wat is een goede wifi router die en een playstation en netflix tegelijk aan kan. En dan rond de €50,-

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat is je aangekochte internet snelheid ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://tweakers.net/categorie/560/modems-en-routers/producten/#filter:TczLCsIwEIXhdznrKBNLUswDFFx01WVxEdJZRKItSRGh5N1NvOFqOB8_s2GOE8fOc5hgsER_SRBvHOa4FrPJ_WRhdyrdToqaOu7tA0a3e_Xd_gZDAqmEnQ8rxwSz4aBkW-_dBpgRuiGNcxbV9Z9Ldfy4bl5-re8giQg55yc Hiermee heb je de routers die de snelste en nieuwste standaarden aankunnen WIFI-AC, 1Gbit LAN, 1Gbit WAN. Allemaal zo rond de 50 eu of een tientje duurder. dan heb je een hele andere router nodig dan dat je volledig gebruik zou maken van het glasvezelnetwerk. Als je de snelste neemt zit je met aankomende upgrades van adapters/apparatuur/abo "altijd" goed.

Antwoorden (1)

Hallo,

Ik heb even voor je gekeken en ik kwam uit bij deze WiFi router.

Deze kan draadloze snelheden aan van 300mbps
En ethernet snelheid van 1000mbps

Toegevoegd na 2 minuten:
Deze router zou dus aan jullie eisen moeten voldoen