Netflix werkt niet op de ipad, hoe los ik dit op?

Als ik netflix wil kijken op mijn iPad dan kan ik elke keer een stukje zien en dan een melding met foutcode 1016 en sluit die af.

Dit heb ik opgezocht op de netflix site en ik heb alle stappen gedaan. Ook alles stekkers eruit gehaald..
Maar nog steeds werkt het niet.

Ik heb de iPad geupdate gisteren maar dat werkte ook niet.
Ik ben er achter gekomen dat elke keer als ik die melding krijg dat me wifi ermee ophoud..

Ik wordt hier dus helemaal gek van! Hoe kan ik dit oplossen?

Op me telefoon (Samsung) en op me laptop werkt het wel allemaal goed, met het zelfde draadloze netwerk.

Toegevoegd na 35 seconden:
https://help.netflix.com/nl/node/14636

Deze stappen heb ik dus allemaal al gedaan..

Toegevoegd na 58 seconden:
https://help.netflix.com/nl/node/14636

Deze stappen heb ik dus allemaal al gedaan..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
3.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hmmm, zou de netflix app niet klaar zijn voor de nieuwe iOS versie!?

Antwoorden (1)

Het blijkt dat als je de ipad een statisch IP adres(kies er dan eentje die hoog is zodat je geen conflict krijgt met andere apparaten) geeft de situatie serieus verbetert, of anders de DHCP leasetijd vergroten op de router naar meer dan een dag?

Dus kijk in de wifi instellingen welk IP je hebt gekregen van de router middels DHCP, en noteer al deze informatie zoals gateway, netmask, DNS.
Als je uitgegeven IP iets is van 192.168.0.12 en een gateway van 192.168.0.1 en een DNS iets van 194.109.9.99 neem dan alles over en kies 192.168.0.222 als IP o.i.d. Netmask is vaak standaard op 255.255.255.0 ingesteld.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En hoe doe ik dat?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
IP: 192.168.0.103
Subnetmasker: 255.255.255.0
Router: 192.168.0.1
DSN: 192.168.0.1 Dat staat er bij mij. Maar ik kan dit niet veranderen op de ipad.
Heb bij instellingen - wifi gekeken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jawel, ga naar instellingen -> Wifi en klik op het verbonden wifinetwerk -> tabje Static en vul daar je gegevens in: IP 192.168.0.200
NM 255.255.255.0
Router 192.168.0.1
DNS 192.168.0.1
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oké thanks heb het gevonden en veranderd en hoop dat het werkt :D