Hoeveel MB 3g verbruik ik met soundcloud?

Als ik ongeveer 2 uur per dag muziek luister via soundcloud op mijn 3g, hoeveel MB verbruik ik dan ongeveer per maand?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
6.2K

Het beste antwoord

Een gemiddeld liedje is 4 MB. Dan duurt dat liedje ook gemiddeld 3 minuten.

Als we dan kijken naar 2 uur lang luisteren dan verbruik je :
40x4 mb = 160mb per dag

Je wilt elke dag met 3G 2 uur lang muziek streamen dan kom je uit op een gemiddeld verbruik van : 160x30 = 4800mb = 4,8 gb.

Ik raad je aan om muziek gewoon te downloaden met wi-fi en daarna luisteren :)!