Hoe kun je mailtjes van een bepaalde afzender blokkeren op gmail?

En dan bedoel ik echt blokkeren, niet zomaar filteren zodat het in de vuilmap terecht komt, maar zorgen dat het teruggestuurd wordt naar zender met de melding 'ongeldig mailadres'.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Op dit moment kun je berichten van bepaalde adressen of domeinen niet blokkeren, maar je kunt wel een filter instellen om deze e-mails rechtstreeks naar de Prullenbak te verzenden.

Open Gmail.
Schakel het selectievakje in naast de e-mail waarvoor je een filter wilt maken.
Klik op Meer.
Klik op Berichten zoals deze filteren.
Geef informatie op over de e-mails waarop je wilt filteren. Klik in de rechterbenedenhoek op Filter maken bij deze zoekopdracht.
Kies de gewenste actie voor deze berichten door het betreffende selectievakje in te schakelen. Schakel het selectievakje bij Verwijderen in als de berichten naar de Prullenbak moeten worden verzonden.