Hoe komt het dat de weergaven bij een Youtube filmpje meer zijn dan in de analyse?

ik heb een filmpje op youtube gezet
en de ik wilde dus kijken hoe het met de weergave zit.
bij het filmpje staat 54 weergaven en als ik dan de analyse open, om te kijken in welk land het zich heeft afgespeeld, staat de weergaven op 0
wat is er mis gegaan en ho kan ik dit fixen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Hier kun je niks aan veranderen, dit wordt allemaal serverside bij Google (eigenaar van Youtube) gedaan.

Je ziet wel eens dat de top 10 meest geabonneerde youtubers een video plaatsen, waarbij in het begin al meer reacties staan, dan de weergegeven video views.

Helaas niks aan te doen, kwestie van tijd voordat de juiste data wordt weergegeven.