Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

filmpjes van 90 sec. op mijn smartphone kan ik niet op you tube zetten, bestand is te groot, hoe kan ik dit oplossen?

Ik maak soms filmpjes met mijn smartphone, 90 seconden of meer, wat moet ik veranderen om daar toch een youtube filmpje van te maken? Of met welke app kan dit wel lukken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
733

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je hebt niet aangegeven of je Android of iOS gebruikt, hieronder twee linkjes naar verschillende apps waarmee je video's kan bewerken voor beide systemen. Omdat je niet aangeeft of je een gratis app zoekt of bereid bent om er voor te betalen, kan je dan zelf misschien hier iets van je gading tussen vinden.

Zelf gebruik ik Avidemux, maar dat doe ik op de pc en daar is volgens mij geen appje van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik gebruik Android, en zoek een app waarmee je filmpjes kan opnemen waarvan het bestand niet te groot is na 2 minuten opname of hoe kan ik dit bestand verminderen?
Ik weet niet of je ze op een sd-kaart opslaat, maar anders zou je natuurlijk de sd-kaart eruit kunnen halen, en die in je tablet/laptop/computer stoppen, en het filmpje daar uploaden op youtube.

(Als je ze niet op een sd-kaart opslaat kun je ze volgensmij ook via je telefoon naar je zelf mailen, en die op je tablet/laptop/computer openen, en m zo uploaden. Je kunt m ook in je Google Drive(als je dat hebt) of dropbox(als je dat hebt) zetten, en m dan via je tablet/laptop/computer openen en uploaden naar youtube.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank voor het antwoord, ik kan die filmpjes niet naar mezelf mailen, op gmail komt er dat het bestand te groot is. Ik zal eens proberen of ik het op Google drive kan zetten, en dan via mijn tablet naar you tube uploaden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding