Hoe een Zoosk profiel verwijderen?

Hulp gevraagd.
Mijn vader heeft zich geregistreerd op de datingsite Zoosk. Hij betaalt maandelijks via kredietkaart lidgeld. Dit gaat automatisch.

Nu wil hij dit profiel verwijderen en zijn abonnement afzeggen.Dit lukt me echt niet.

Als ik zijn status wil deactiveren krijg ik als melding "Als je je account wilt deactiveren, moet je eerst je abonnement annuleren." Er is geen mogelijkheid die ik zie om het abonnement te annuleren. Ik kan de betalingswijze niet verwijderen; " Deze creditkaart kan niet worden verwijderd omdat het de kaart van je voorkeur is"

Internet vertelt mij dat de klantendienst niet reageert op mails.
1212 vertelt mij dat de firma Zoosk geen contactnummer hebben voor hun klanten.

Tips iemand? : )

Groetjes,
Britt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
capthavoc
9 jaar geleden
http://datingsitesnu.nl/opzeggen/zoosk-verwijderen.php werkt dit misschien ?
SimonV
9 jaar geleden
"Ik zou bij Visa de automatische incasso laten blokkeren en de reden noemen. Dat is onterechte incasso." Zie:
http://www.datingwebsites.nl/reviews/zoosk/26235-stoppen-van-abonnement-niet-mogelijk-.php
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Schandalig dit soort praktijken.

Antwoorden (1)

hey , je kan via help een mailtje sturen - je kan ook een berichtje plaatsen op je profiel met de vraag je profiel te verwijderen...lukt dit alles niet dan rest er nog maar één mogelijkheid...kredietkaart laten blokkeren...voor belgie.....Card Stop 070 344 344...voor Nederland zal je zelf moeten uitzoeken