Waarom moet ik 'de navigatie bevestigen' als ik bepaalde websites verlaat? Is dat te omzeilen en hoe?

Zie foto voor extra informatie -indien gewenst-

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De match is al gespeeld, de gewonnen munten zijn al bijgeschreven of afgeschreven, dus daar zou het toch niet aan moeten liggen?
Amadea
9 jaar geleden
Een soortgelijke melding krijg ik bij een vacaturesite. Ze willen blijkbaar graag dat je op die site blíjft, en vragen daarom of je wel zeker weet dat je het wilt verlaten. Vergelijkbaar met het bevestigen dat je een mailtje/bericht echt wilt verwijderen. Dat zit ingeprogrammeerd. Is volgens mij niet de omzeilen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zo kan je het in ieder geval uitschakelen: Instellingen -> Geavanceerde instellingen weegeven ... -> Privacy -> Instellingen voor inhoud -> Javascript -> Uitzonderingen beheren.
Ritsuka
9 jaar geleden
Bij Facebook is dit ook vaak, als je begonnen bent met een post te typen en dan weg wil

Het beste antwoord

Dit is een javascript functie die veel wordt gebruikt om te voorkomen dat je een online bestand verlaat voor deze op te slaan. De spelletjes site maakt daar een beetje misbruik van omdat jij, zolang je speelt, geld oplevert. Ze doen dus alles om je vast te houden. Je kunt javascripts blokkeren, maar dan zijn er ook veel andere sites die niet goed zullen functioneren. Je moet het dus accepteren of gewoon spelletjes zelf moeten kopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik veronderstel dat je Google Chrome gebruikt. Google Chrome denkt dat je het spel 'per ongeluk' wilt sluiten, want het denkt dat je het nog aan het spelen bent.

Het is dus volkomen normaal, in principe zou die melding niet mogen voorkomen op normale website zoals Facebook, Twitter,...!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, dat klopt inderdaad:) Maar bij Internet Explorer is het precies hetzelfde verhaal...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit heeft niets met Chrome te maken, maar met de HTML-broncode.