KPN Alles-in-1 Glasvezel bestellen. Wanneer gaat dit dan in?

Ik heb sinds kort een nieuwe woning. Ik ga er echter pas vanaf 1 oktober wonen. Nu heeft KPN een aanbieding. Alles in 1 Standaard met Glasvezel, de eerste 6 maanden voor maar 35 euro. Daarna 66,50 euro.

Echter woon ik er dus nog niet. Deze aanbieding is nog maar 1 dag geldig. Maar ik zag dat ik wel kon aangeven wanneer de monteur het komt aansluiten. Zou het na 16 september pas willen hebben. Gaat dan ook pas de eerste 6 maanden in? Of betaal ik meteen bij het afsluiten? Lijkt me toch niet. Betaal voor iets wat nog niet doet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Wettelijk gezien gaat deze aanbieding meteen in op de dag van afsluiten.

Het is immers niet KPN zijn probleem wanneer jij daadwerkelijk in de woning gaat wonen en deze service gaat gebruiken (Zij leveren de dienst, maakt voor hun niets uit of dat je er gebruikt van maakt of niet)

Misschien dat er later nog meer aanbiedingen gaan komen.
Je kan beter KPN klantenservice bellen en vragen wat jouw mogelijkheden zijn.
(KPN maakt soms persoonlijke aanbiedingen voor klanten)

Groetjes Paul JR