Hoe kan ik instellen dat mijn Vodafone Mobile Connect USB zich niet met een buitenlands netwerk zal verbinden als ik in een grensstreek ben?

Ik wil graag voorkomen dat ik middels de 'roaming-service' tegen onvoorziene uitgaven aan loop.

Hoe kan ik instellen dat er geen verbindingen worden gelegd met buitenlandse netwerken?

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik heb het hier over een laptop met mobiel internet middels een UB stick

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.4K
paulus811
14 jaar geleden
Dat zou Vodafone toch zo moeten kunnen beantwoorden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind Harry Mens het goed dat je zijn portret gebruikt?
Of ben jij toevallig Harry Mens?

Het beste antwoord

Blz 10 (PDF via de link), bij geavanceerde instellingen wordt dit uitgelegd.
Je kan de verbindingen in het buitenland simpelweg gewoon uitschakelen bij 'Verbindingen beheren' tabblad 'Buitenland'.

En even controleren of je er een melding voor krijgt bij:

'Eigenschappen' -> 'Best connected' tabblad 'Melden'.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Automatisch netwerk zoeken uitzetten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die optie staat niet in het menu. Ik heb het hier over een laptop (jij over een mobieltje?)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja haha ik over een mobiel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en ik maar zoeken hier in dit menu van Vodafone :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha sorry!
Maar zo zie je gelijk je menu eens goed, altijd handig als je tegen andere vragen aanloopt;-P
Ik woon in de grensstreek en heb hem op handmatig staan anders krijg ik de hele tijd sms'jes van welkom in Duitsland en welkom in Nederland

Toegevoegd na 1 uur:
schakel het automatisch kiezen van beste verbinding uit
beschikbare draadloze netwerken
geavancerde instellingen wijzigen
draadloze netwerken
eigenschappen
verbinding
daar het vakje uitvinken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die optie staat niet in het menu. Ik heb het hier over een laptop (jij over een mobieltje?)
AWM
14 jaar geleden
In de war? Het ging over een GSM!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee een laptop antwoordman