Macbook maakt geen internetverbinding meer?

Er is iets raars aan de hand…
Mijn macbook maakt gewoon geen internetverbinding, niet via wifi en ook niet met de kabel. We hebben er wel vaker last van dat internet het niet zo goed doet maar dan doet hij het nog wel met de kabel. Nu dus ook dat niet. Afgelopen zaterdag deed m'n telefoon ook niks met internet maar nu wel, dus vreemd dat alleen m'n macbook geen verbinding meer kan maken.

Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je de Netwerkinstellingen nagekeken in de Systeemvoorkeuren?

Antwoorden (1)

het kan zijn da dat bakje waar internet en telefoon enzo binnenkomt in je huis overhit is geraakt en je telefoon niet is doorgebrand maar het internet. Ik heb dit namelijk ook mee gemaakt en dan moet telenet of belgacom dat komen vervangen.
Ik hoop dat dit je heeft geholpen.