youtube claim op battlefield 4 campaign wat kan ik het best doen?

hallo
ik heb een youtube kanaal alleen er staat een claim op de video
ik heb gewoon battlefield 4 campaign opgonomen
maar een beetje aan het begin hoor je
Bonnie Tyler-Total Eclipse of the Heart
Maar wat moet doen moet ik dat muziekjeweghalen?
of wat moet ik anders kiezen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt in twee weken tijd 3x gevraagd hoe het zit met auteursrechtelijk beschermde muziek op Youtube. Als je de adviezen ter harte had genomen die je hebt gekregen, dan had je nu ook geen claim op een video tegemoet gezien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee je begrijpt het niet
Ik speel de campaign van battlefield 4 en daar komt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een.muziek je aan.het begin ( IN HET SPEL ZELF ) in voor
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is bij de meeste spellen zo, zegd at je achter de claim staat want jij beheert de audio niet maar je bent wel eigenaar ervan. Eant jij hebt het spel gekocht inc software, beelden en audio.

Het beste antwoord

Zeg dat je er volledig achter de claim staat. Jij hebt het spel gekocht, inclusief de software, beelden en audio maar je bent er geen beheerder van. Je kan kiezen om achter de claim te staan. Dat is met een paar klikjes (in videobeheer) gedaan en ge hoeft de muziek er niet uit te editen.