Hoe zorg ik ervoor dat mail die naar m'n primaire adres gestuurd wordt in Outlook.com in de postvak IN terechtkomt ?

En niet in de map van dat adres.

Toegevoegd na 13 uur:
Antwoord gevonden: instelling veranderen in "Regels voor het sorteren van nieuwe berichten" in Opties.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
SimonV
9 jaar geleden
Als ik het goed begrijp, kun je een regel opstellen waardoor alle inkomende post van je primaire adres naar Postvak In gestuurd wordt: http://albertclaesen.be/computer/outlook_2010_accounts.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is het programma Outlook. Ik bedoel de web mail outlook.com, voorheen hotmail.com.
SimonV
9 jaar geleden
Stom, in je vraag staat inderdaad ook outlook.com. Fijn dat je het antwoord gevonden hebt.

Antwoorden (1)

ik heb outlook, ga naar instellingen- dan naar opties- dan naar email account importeren- dan kies je een email provider en de rest volgt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het adres zit al in de outlook account. De mail komt alleen in de map van de alias terecht i.p.v. in de IN-box. Het is gewoon een outlook-adres.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan moet je een regel maken dat alles in die map verplaatst moet worden naar postvak in.