Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg ik ervoor dat mail die naar m'n primaire adres gestuurd wordt in Outlook.com in de postvak IN terechtkomt ?

En niet in de map van dat adres.

Toegevoegd na 13 uur:
Antwoord gevonden: instelling veranderen in "Regels voor het sorteren van nieuwe berichten" in Opties.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
810
SimonV
9 jaar geleden
Als ik het goed begrijp, kun je een regel opstellen waardoor alle inkomende post van je primaire adres naar Postvak In gestuurd wordt: http://albertclaesen.be/computer/outlook_2010_accounts.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is het programma Outlook. Ik bedoel de web mail outlook.com, voorheen hotmail.com.
SimonV
9 jaar geleden
Stom, in je vraag staat inderdaad ook outlook.com. Fijn dat je het antwoord gevonden hebt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

ik heb outlook, ga naar instellingen- dan naar opties- dan naar email account importeren- dan kies je een email provider en de rest volgt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het adres zit al in de outlook account. De mail komt alleen in de map van de alias terecht i.p.v. in de IN-box. Het is gewoon een outlook-adres.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan moet je een regel maken dat alles in die map verplaatst moet worden naar postvak in.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding