Mag ik mijn youtube acount aan een google adsense acount koppelen?

Als ik met toestemming het bankrekeningnummer van mijn ouders gebruik? Aangezien ik nog onder de 18 ben je je 18 moet zijn om je YouTube account aan je google adsense account te koppelen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Nee, dat is verboden. Dat noemen ze ook wel fraude, en daar kan je serieuze problemen mee krijgen.

Ik deed het vroeger wel, maar is zeker niet aan te raden.
Gebruik nooit Google Adsense als je geen 18 jaar + bent, het is fraude en wordt zwaar aangepakt, 't maakt niks uit of je nou 9 of 14 bent, je krijgt grote problemen.

Ik raad het je af, als je wat geld wilt maken, laat je ouders een Google Adsense maken, en een Youtube kanaal, en dat jij daar dagelijks iets upload o.i.d en jij de winst krijgt. Maar volgens mij is dat ook niet 100% legaal.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee!,

jouw account is jouw bankrekening, niet die van je ouders!
onder de 18 is onder de 18, een paar jaartjes wachten dan maar!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een paar jaar.. xD
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar ze kunnen toch niet weten dat ik onder de 18 ben als ik het bankrekeningnummer van mijn ouders gebruik? En kan ik een boete krijgen?