Wat houd deze foutmelding in: HTTP status 401? Zie screenshot voor volledige foutmelding.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
3.9K

Antwoorden (3)

Error 401 betekend geen toegang.
Miss https:// op http:://?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
401 betekent dat je eerst moet inloggen (ID en wachtwoord).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar het probleem is dat ik wel degelijk mijn juiste gegevens heb ingevuld en op inloggen heb geklikt.
Het gaat om de site van mijn school. Dus ik vind het echt raar
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helaas, dan weet ik het ook niet :-(
HTTP 401 melding wil toch echt zeggen dat de opgegeven inlog gegevens niet correct zijn. Controleer eens of je capslock aanstaat, en controleer ook de taal instellingen va je toetsenbord. (Als deze op NL staat wordt een "_ "een "?" enz.)

Mocht bovenstaande niet werken en je weet zeker dat je de juiste inlog gegevens gebruikt dan kan het zijn dat de fout gezocht moet worden aan de IT kant van de school. Dan is het raadzaam contact op te nemen met helpdesk/systeembeheer van je school.