Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb Firefox en daar zit onderin een brede grijze band met Dowloaden/Geschiedenis enz.enz die wil ik weg heben hoe kan ik die verbergen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
694

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Mogelijk heb je nu nog een oudere versie van Firefox. Er is net een nieuwe update geweest van Firefox naar 29.0. Mocht je de nieuwe update nog niet hebben dan eerst in het menu via Over Firefox updaten en herstarten voor de nieuwste versie.

Je zou het vervolgens kunnen aanpassen naar de standaard instellingen. Als je de nieuwste versie hebt zie je rechts bovenin drie streepjes om het menu te openen. Onderaan klik je op aanpassen en standaardinstellingen herstellen. Daarnaast zie je ook een mogelijkheid om titelbalk en werkbalken te tonen en te verbergen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is bij mij alleen bij de startpagina van Firefox, zodra ik een andere site open is deze balk weg.

Is dit voldoende?
Of wil je als nog deze balk weg hebben?

je kunt eventueel kiezen voor basis weergave. Dit is te doen bij menubalk, tabblad Beeld, en dan paginastijl "basis".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding