Ik wis een site helemaal uit mijn geschiedenis en toch blijf je bij google rechtsboven zien dat ik die heb opgezocht. Wat kan ik hier aan doen?

Ik bezoek soms een site waarvan ik niet wil dat anderen dat weten en ik wis die dan van mijn geschiedenis. Maar rechtsboven bij Google blijf je zien ( als je de letter intikt waarmee die site begint) dat ik op die site ben geweest. Hoe los ik dit op?

Toegevoegd na 1 minuut:
ik wil graag weten of je het nog beter kunt wissen dat je het daar ook niet kunt zien.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
6.3K
Poet
10 jaar geleden
Welke site betreft het?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat gaat jullie toch niet aan, en waarom is dat nu relevant. Als het echt belangrijk is wil ik het wel zeggen maar anders gaat jullie dat niets aan
Poet
10 jaar geleden
Sorry, grapje ;-D
Poet
10 jaar geleden
Je kunt ergens instellen dat Google geen aanvullingen meer geeft als suggestie bij het zoeken van sites. Maar dat betekent dan dat ook andere sites niet meer aangevuld worden hetgeen minder handig is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en hoe doe je dit?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
want dit lijkt me perfect schrijf je antwoord bij antwoorden en ik duid je aan als beste antwoord!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@minimus Dat is geen perfect antwoord. Dat Google het dan niet toont betekent niet dat het dan niet meer te vinden is. (als iemand dat tonen weer in zou schakelen bijvoorbeeld, komt het er weer gewoon te staan). Daarnaast is er niks zo ergerlijk als geen autofill, als ik goe.. intik verwacht ik al goeievraag.nl.

Het beste antwoord

Als je in Chrome naar chrome://history/ gaat in je browser kom je in je geschiedenis, als je daarin zoekt naar die site kun je al de keren dat je hem hebt bezocht verwijderen, misschien staat er nog iets tussen, mocht het niet helpen kun je altijd nog je gehele geschiedenis en tijdelijke internetbestanden verwijderen, maar dan is dus al je geschiedenis weg. Tip voor de volgende keer, gebruik de incognito modus die in Chrome zit. Als je met ctrl + shift + N een nieuw tabblad opent (of rechts via het opties menu) in die modus dan blijft er helemaal niets bewaard.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat komt waarschijnlijk uit de cache van automatisch aanvullen.
Die zal je dan ook moeten verwijderen.
Opschoonprogramma's zoals ccleaner kunnen dat voor je doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die verwijderd dat toch niet bij een zoekprogramma?
Zo te zien sta je in, incognitomodus (Ctrl+Shift+N). Als je dit nu uitschakeld. Wat gebeurt er dan?

Welke internetbrowser heb je?
Ik denk Google Chrome, zo te zien aan het design.

Heb je echt de geschiedenis volledig verwijdert?
Vink anders die verschillende opties aan en vanaf het eerste gebruik, zodat je zeker weet dat hij er niet meer in sta (zie afbeelding).
Ik doe dit altijd voor de zekerheid.

Ik weet niet of je bij Google die site heb ingetikt, maar als je dat onderwerp intikt bij Google, zie je helemaal rechts verwijderen staan. Daar kun je ook op klikken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vanwaar die min? Ik wil graag een argument. Beetje jammer.
als je de beginwoorden intypt dan zie je de site eronder verschijnen, ga erop staan met je muis zodat hij blauw wordt en druk op delete dan verdwijnt hij