Waarom werkt mijn internet niet?

Op mijn pc heb ik netwerktoegang maar als nog kan ik niet serfen op het internet of op Skype. Als ik mijn netwerkcentrum open krijg ik te zien
Pc - netwerk - dan een rode kruis naar internet
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
MrTimitus Windows 7 maar bij mij broertje werkt alles wel prima
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
vergelijk dan eens met welk netwerk jullie verbonden zijn.
Misschien ben jij wel met een netwerk verbonden dat niet (meer) bestaat/niet (goed) werkt, terwijl je broertje verbonden is met het goede netwerk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
We zijn allerbij met de zelfde netwerk verbonden
capthavoc
10 jaar geleden
probeer om eventueel problemen op de lossen de internet explorer
dat is de enige browser die je naar de probleem oplosser van windows zal voeren
dus gebruik IE zet deze tijdelijk tot standaardbrowser en voer de prlobeem oplosser uit wellicht helpt dat
zo ja dan kan je daarna je standaard browser weer terug zetten chrome of firefox oid
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb al paar keer probleemoplosser gedaan en zij dat ie het niet kon oplossen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij internet zegt ie heel lang verbinden en gebeurt niks maar ik ben gwn verbonden met internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik netwerkcentrum open komt er te staan meerdere netwerken ipv Ziggo mijn netwerk . Bij mijn broertje is het wel Ziggo ligt het daar aan .

Antwoorden (1)

Vaak moet je gewoon weer opnieuw verbinden ! Gewoon rechtermuis knop op verbinding verbreken en dan er weer opnieuw in. Als je dat al geprobeerd hebt dan probeer je pc opniew op te starten als het probleem dan nog niet werk zou ik contact opnemen met de klanten service van het bedrijf waar u klant van bent.