Waarom werkt mijn internet niet?

Op mijn pc heb ik netwerktoegang maar als nog kan ik niet serfen op het internet of op Skype. Als ik mijn netwerkcentrum open krijg ik te zien
Pc - netwerk - dan een rode kruis naar internet
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Weet jij het antwoord?

/2500

Vaak moet je gewoon weer opnieuw verbinden ! Gewoon rechtermuis knop op verbinding verbreken en dan er weer opnieuw in. Als je dat al geprobeerd hebt dan probeer je pc opniew op te starten als het probleem dan nog niet werk zou ik contact opnemen met de klanten service van het bedrijf waar u klant van bent.

Zo te lezen is er nu een probleem in je eigen PC omdat je broertje wel gewoon op het thuisnetwerk zit. Doe voor alle zekerheid even een scan op malware ( op usbstick even malwarebytes downloaden via pc broer ) of als je deze hebt gewoon even offline een scan. Is je pc schoon dan een koude start, dus geen reset maar echt even UIT die pc (en luister naar de stilte ineens :)) Als dit nog geen internet geeft kan je een systeemherstel gaan doen en kies dan bv datum van (eer)gisteren als toen alles nog prima werkte! Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100