Wat betekend bij paypal niet verrekend uitgest. Bankbet.

Zaterdag 1 feb 2014 heb ik op eBay een item gekocht.. Maandag 3 feb 2014 ging ik kijken of het item betaalt was en tot mij verbazing stond der niet verrekend??

Wat betekend dit?? kan iemand mij uitleggen wat ik nu moet doen of wat der nu gaat gebeuren??

Bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Paypal:
“Een directe bankoverschrijving is nog niet verrekend met de bankrekening van de afzender. De status zal veranderen in voltooid als het geld afgeboekt is bij de bankrekening van de afzender. “

Ik neem dus aan dat je Paypalsaldo niet toereikend is en Paypal (een deel van) het geld eerst nog van je bankrekening moet halen. Je hoeft dus niets te doen.
SimonV