Hoe verwijder je extensies voorgoed uit Chrome?

Extensie keert telkens terug nadat je Chrome weer opstart. Alleen verwijderen werkt niet. (Is ook al verwijderd uit ''programma's en onderdelen'')

Toegevoegd na 2 dagen:
Zie bijlage voor de Screenshot van de extensie (bovenste)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
SimonV
10 jaar geleden
Om welke extensie gaat het?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het kan een extern programma zijn die gemachtigd is om de extensie opnieuw te installeren indien die verwijderd is, zou ik de naam van de extensie mogen weten die je wilt verwijderen? kan ook via PM gebeuren!

Antwoorden (1)

Als je rechts klik op de extensie komt er te staan oa verwijderen...normaal zou dit zo moeten lukken.
fremar
10 jaar geleden
fremar
10 jaar geleden
zou best kunnen dat het hier om malware gaat,er is weinig over te vinden over die extensie zie in volgende:
http://malwaretips.com/blogs/trusted-saver-virus-removal/ http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20140104135545AA5WxJF