Waar vind ik iemand die een website als GV kan maken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag het GV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe ga je die site dan noemen dan? :) Ik zal er zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me leuk. Heb zelf alleen geen kaas gegeten om een goeie website in elkaar te knutselen

Antwoorden (4)

Via de contact link op GV. Dan kom je uit bij de beheerders. Die zijn daar heel goed in.
Je moet dan alleen zelf modereren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je zo een website wilt laten maken, kun je het beste contact opnemen met de webbouwer van deze website.
(zie bron). Welke regels je daar toepast mag je zelf bepalen op je eigen website, daar gaat degene niet over die de website bouwt.
AWM
14 jaar geleden
Je zou kunnen denken aan een forum. PM me als je interesse hebt, wil je het script wel geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In pricipe standaars web software toch
Je zult hiervoor opzoek moeten naar een web programmeur.
Afhankelijk van je eisen kan je kiezen voor een bestaand script of, mocht ook je budget dit toelaten, een volledig eigen site laten ontwikkelen.

Hiervoor kan je kijken op webmaster community's zoals www.sitedeals.nl
Of je neemt direct contact op met een programmeur, voorbeeld: www.henkonline.eu