Hoe kan ik antivirus ads verwijderen?

Sinds kort krijg ik vaak antivirus ads op mijn laptop (of valt het mij nu pas op), met name op facebook en youtube.
Is er een manier om ze te verwijderen? Ik heb al eens mijn cookies verwijderd, maar dat hielp niet. Ik heb ook al mijn antivirus scanner laten scannen, maar die heeft geen virussen gevonden.

Het kan geen kwaad denk ik. Die ads irriteren mij gewoon. Met die flikkerende knoppen. Andere reclames zijn gewoon mooier.

Ik dacht eerst dat het misschien een virus kon zijn, maar mijn antivirus vindt niets. (Nochtans, als ik youtube bekijk op full screen, hapert de video de hele tij, terwijl hij dit nooit eerder had)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Je hebt waarschijnlijk malware op je pc staan.
Download de gratis versie van Ad-Aware en scan je pc.
Kies de optie uitgebreid scannen en je zult verbaast zijn wat hij allemaal vindt.
Kies daarna, als je de resultaten na het scannen voorgeschoteld krijgt, op verwijderen. Dat wijst zichzelf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb Ad-aware gedownload en een full scan uitgevoerd. Hij heeft geen malware gevonden, ik kon er dus geen verwijderen.
Installeer een andere browser als Mozilla Firefox met de AdBlock Plus extensie. Is rigoureus, maar dan ben je als het goed is van de meeste advertenties af.