"this video isnt available at your location"?

weet iemand hoe ik hier omheen kan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Ik neem aan dat het over Youtube gaat. Je zou het land kunnen veranderen in de instellingen, maar wellicht baseerd Youtube dit op jouw IP adres. Als je bij het veranderen van je locatie de video nog steeds niet kan zien, zou je het via een proxy server kunnen proberen.

www.hidemyass.com is er bijvoorbeeld een van.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt proberen om de video op je computer op te slaan en daarna te bekijken.
http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/ kan veel Nederlandse uitzendingen laten bekijken die anders geografisch verboden zijn. Is legaal en werkt prima.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bypass Regional Restrictions

If you're looking to get to a video that has some form of restriction on it, change the format of the video link

...from this:
watch?v=IEIWdEDFlQY

...to this:
/v/IEIWdEDFlQY