Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Na het volgen van de stappen in de handleiding kan ik geen wifi-signaal ontvangen van een wifi repeater, wat te doen?

Het gaat hier om een Wireless-N wifi repeater, Volgens de handleiding moet deze repeater worden aangegeven bij het zoeken naar een wireless netwerk op de laptop, computer of smartphone. Alle lampjes branden, maar hij word niet gevonden. Resetten ook enkele keren gedaan. Repeater voornamelijk aangeschaft om de verbinding naar de slaapkamers te versterken (voornamelijk voor smartphones). Ons huis bestaat uit 4 verdiepingen, ons modem staat namelijk op de begane grond en wij slapen op vedieping 3 waar een hele matige verbinding is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
735

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Configureer het apparaat als acces point in je modem
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de instellingen van het draadloze gedeelte, kun je aangeven dat het apparaat alleen maar mag werken in het 2,4 GHz gebied. Waarschijnlijk staat ie nu te werken in op 5 GHz, maar dat is te modern voor je bestaande apparatuur, dat kunnen ze niet ontvangen.
(Lees meer...)
escape
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik mijn repeater kan configureren?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding