hoe blokkeer ik bepaalde websites permanent?

ik wil dus een aantal websites nooit meer bezoeken, en hoe blokkeer ik ze op Firefox maar dan ook op de manier zodat ik ze nooit meer kan ontblokkeren ?...

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
1K
Amadea
10 jaar geleden
Dat gaat alleen lukken als je aan iemand anders het beheer van het apparaat waarmee jij op internet zit geeft. Want zolang je zelf de administrator bent kan je alles weer ongedaan maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ow :( dan gaat dat niet lukken......
Maar alsnog bedankt voor de reactie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat heeft zo zijn eigen redenen.. bescherming voor mijzelf.. triggerende sites..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt software installeren wat je normaal gebruikt om kinderen bepaalde sites niet te mogen laten zien. Ik weet alleen niet een naam van een pakket, maar dat is even een kwestie van Google (parent controls) en dan bijv http://windows.microsoft.com/en-us/windows/set-up-family-safety#set-up-family-safety=windows-7 zoals ik in Google al snel vond.
Blokkeer de sites die je wilt, en beveilig het met een wachtwoord, gebruik vele onmogelijke karakters, schrijf het op zodat je het een tweede keer kan herhalen, voer het in en wis het wachtwoord

Antwoorden (1)

Je kunt bij http://www.opendns.com/ een gratis account aanmaken, en je computer (of beter nog je router) z'n DNS instellingen naar hun laten wijzen (208.67.222.222 en 208.67.220.220). Vervolgens kun je in het open dns dashboard bepaalde categorieën websites blokkeren, en zelf URL's toevoegen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is geen permanente blokkade. Mijn soortgelijke antwoord werd verwijderd hierom.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tja, in dat geval is permanent gewoon onmogelijk. Je kunt altijd windows opnieuw installeren om alles ongedaan te maken. OpenDNS configureren op je router is dan een betere optie. Natuurlijk is ook dat te omzeilen door op je computer de DNS settings te overrulen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad. Dus het antwoord moet zijn: Dit is onmogelijk, vanwege de eis dat het permanent is. Het enige dat wel permanent is: zorg dat die site verdwijnt van het internet.