Ik beheer een website www.xxxxxxx.nl maar regelmatig wordt mijn IP adres niet meer gevonden op de Server pc topdesign! Wat kan daarvan de reden zijn ?

Toegevoegd na 14 uur:
Telkens als ik teveel wijzigingen in eens aanbreng loop ik de kans dat mijn IP adres verwijdert wordt bij de server van pc topdesign.Dit gebeurd meestal als ik teksten of brieven copier en plak op de ftp pagina om zo met een link de website aan te vullen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik begrijp je vraag niet. Kun je misschien wat specifieker zijn? Bedankt!

Antwoorden (2)

Omdat het ip-adres van www.xxxxxx.nl een ander ip-adres is als het ip-adres wat je van je provider hebt gekregen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De reden waarom dit gebeurd is hoogst waarschijnlijk omdat je in België woont. Het verschil tussen Nederland en België is dat Nederland vaste ip-adressen gebruikt en hier in België hebben we dynamische ips. Daardoor verandert je ip na een tijd waardoor het niet meer hetzelfde is dan hetgene dat je hebt doorgegeven. Je hebt simpelweg geen vast ip waardoor je steeds opnieuw je ip moet doorgeven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
DIt klopt helemaal niet, in Nederland heeft 80% dynamische IP-adressen..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ok dan is dit ondertussen anders, in ieder geval is dat een hele tijd later gekomen dan in België. Uiteraard blijft het werkelijke antwoord over de veranderde ips wel geldig want dit probleem komt wel vaker voor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En maar 2% van de bezoekers van GoeieVraag.nl komt uit België (bron: http://www.alexa.com/siteinfo/goeievraag.nl#trafficstats).
Ik heb ook een dynamisch IP-adres, maar hij veranderd ook nooit.