Hoe kan ik mijn internetverbruik zien?(telenet)

Ik heb dit ooit gedaan, maar ik weet niet meer hoe,
dan kreeg je een soort van grafiek met hoeveel GB je verbruikte per dag
Ik ga naar mijn telent, ik log in en druk op telemeter maar van daar af staat er nergens ietsvan een grafiek

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (2)

Via mijntelenet ga je naar Mijn internet > Verbruik > Telemeter en dan rechts onder: "Bekijk details" en dan krijg je een dag per dag view via staafdiagrammen, als je daar dan met je muis over gaat, zie je exact hoeveel je per dag verbruikt hebt.
Je kan alleen helaas de actieve maand bekijken, vroeger kan je ook vorige maanden terug bekijken.

Toegevoegd na 18 minuten:
Spelling: vroeger kon je...

Toegevoegd na 9 uur:
Voor op iPhone bestaat er ook een app "TelemeterX"
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik doe dit met een klein GRATIS hulpprogramma dat vanuit de taakbalk werkt (op de achtergrond)
Zo hoef ik ook niet telkens in te loggen op Mijn Telenet.
Het enige wat een beetje moeilijk kan zijn is het instellen van de juiste verbinding(en) m.a.w. met welke modem WLAN of kabel je surft. Maar dat is snel uitgelegd waar en hoe je die vindt hoor. Google maar eens op bandbreedte monitors