Waarom krijg ik zwart beeld op YouTube?

Hallo.

Sinds kort geven alle YouTube filmpjes zwart beeld die ik afspeel in Google Chrome. Het geluid doet het trouwens wel.

Ook kan ik gewoon filmpjes kijken in een andere browser zoals Internet Explorer.

Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
36.9K

Het beste antwoord

Wat je kan proberen:
Op een youtubefilmpje rechtermuisknop. Dan "instellingen" kiezen. Vervolgens als er vinkje staat bij "hardwareversnelling" dan die even uitklikken.

Daarna youtube opnieuw opstarten.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel, het heeft gewerkt

Andere antwoorden (1)

Je kunt het beste even checken of de add-ons van google chrome up to date zijn. Als je op internet opties klikt en dan addons dan vindt je vanzelf update. Werkt dat niet dan kun je altijd chrome even verwijderen en herinstalleren