Hoe kan ik een nieuw tabblad als google openen?

Vroeger was het altijd dat als ik een tabblad opende, google opende, maar sinds eergisteren was het gewoon een lege pagina. Ik weet hoe je je tabblad als google kan openen, maar als ik de computer uitdoe en dan weer opnieuw opstart is een nieuw tabblad gewoon weer een lege pagina. Hoe kan dit? Ik heb hier eerder nooit problemen mee gehad.

Toegevoegd na 50 minuten:
Ik heb Internet Explorer en Windows 7.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
38K
Cryofiel
10 jaar geleden
Heb je het over een browser? Zo ja, welke? Welk besturingssysteem?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Internet Explorer en ik heb Windows 7. Sorry, ben het er vergeten bij te zetten.

Antwoorden (2)

Dit kun je doen door in IE op het tandwieltje bovenin rechts te klikken.
>Internetopties
>In het tabje "Algemeen" onder Tabbladen klik je op Instellingen
>Halverwege het schermpje staat "Het volgende openen als er een nieuw tab-blad wordt geopend : kies voor "Uw eerste startpagina"
>Klik onderin op OK

Elke keer dat je nu een nieuw tabblad opent, zal hij naar je startpagina gaan. Maak nu van Google.nl / .com je startpagina in het schermpje Internetopties. Het grote vlak bovenaan waarin je kunt typen; daar typ je http://www.google.nl en je klikt onderin op toepassen zodat alle wijzigingen worden opgeslagen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat snap ik dus allemaal al, maar als ik de computer dan uitzet en opnieuw opstart komt er gewoon weer een lege pagina.
Je hebt links bovenaan een kruisje. Daarnaast heb je een soort schuine rechthoek. Daar klik je op en dan heb je een nieuw tabblad.