Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

google staat bij mij plots in het Pools, hoe krijg ik terug in het Nederlands?

door één of andere mysterieuze reden heb ik sinds vandaag een Poolse Google. omdat ik geen Pools versta, ben ik naar best vermogen op zoek gegaan naar de "taal". ik vond dan iets wat leek op "Hollands" dus veronderstelde dat dit Nederlands was. maar ik kan dat niet aanklikken, het blijft Pools.
Hoe kan ik Google terug in het Nederlands (of desnoods Engels) zetten? en hoe kan die taal plots veranderen (ik deel de pc met niemand anders)?

10 jaar geleden
in: Internet
98.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of je hebt ingetypt www.google.pl in plaats van .nl
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Voorkom dat Google je opscheept met Chinees, Russisch of Pools. Zet 'Talen automatisch toevoegen' UIT!
Ga naar: Je Google-account beheren > Privacy en personalisatie > Algemene internetvoorkeuren > Taal > om dit uit te zetten

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De interfacetaal voor Google is bij jou gewijzigd:
Ga naar jouw pagina 'Accountinstellingen'.
Klik op het tabblad Taal.
Gebruik de vervolgkeuzelijst om je primaire taal te selecteren, en klik op 'Een andere taal toevoegen' als je andere opties wilt weergeven.
Nadat je de interfacetaal hebt gewijzigd, sluit je het browservenster. Open vervolgens je browser en ga naar https://www.google.com/accounts/. De startpagina van Google Accounts zou nu moeten worden weergegeven in de door jou geselecteerde taal.

Als de interfacetaal niet overeenkomt met de taal die je hebt geselecteerd, moet je het cachegeheugen en de cookies van je browser wissen. Vervolgens kun je de taal opnieuw instellen. Hou er rekening mee dat als je de cookies verwijdert je daarmee ook de opgeslagen instellingen voor eerder bezochte sites verwijdert.

Nederlands is in het Pools:
Holenderski
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

En als je er niet uitkomt Google verwijderen bij programma's en onderdelen, opnieuw downloaden en installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ondanks de juiste taalinstellingen kan je standaardtaal toch gewijzigd worden. Op grond van mijn zoekgedrag stelde Google automatisch ook Engels en Chinees in als alternatieve talen. Dit bleek niet meer te wijzigen. Ook na wissen van Engels en Chinees naast standaardtaal Nederlands bleven zoekresultaten in Google en Google Maps toch het meeste in Chinees weergeven. Dit bleek onafhankelijk van de gebruikte webbrowser (Chrome, Firefox, ...), maar verbonden met een bepaald Google-account. De aangeprezen oplossing om dan maar alles van Google te wissen en opnieuw te installeren verwijdert ook alles wat je in Google-apps hebt opgeslagen. Geen echte oplossing. Google zou met een update moeten komen om deze bug te verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding