Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik me Hotmail/Outlook mail kijken wanneer Skype is geïnstalleerd?

Ik heb Skype geïnstalleerd en gekoppeld aan mijn Microsoft-account! Maar nu is er geen directe knop om naar je Hotmail/Outlook te gaan. Ook mis ik hier notificaties!

Is hier een oplossing of alternatief voor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
1K
Ritsuka
10 jaar geleden
Probeer Pidgin, hele basic msn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kan je het niet via internet bekijken??

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een e-mail notificatie in Skype is helaas niet mogelijk.
Een alternatief is een add on in je internetbrowser. Heb je Firefox dan is er bijvoorbeeld Hotmail watcher of X-notifier die een melding laat zien in je internetbrowser van nieuwe e-mail.
In Internet Explorer kun je een melding laten maken in de taakbalk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb de website vastgemaakt met Internet Explorer. Maar ik krijg geen meldingen en als ik hem wil openen moet ik me opnieuw aanmelden... Ik heb dit ook geprobeerd bij Facebook en hier krijg ik ook geen meldingen te zien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Skype is niet gekoppeld aan Outlook.com. Een inlog in Skype geeft dus geen toegang tot je email. Je zult dus wel moeten inloggen om je e-mail te lezen.
Zie verder de engelstalige uitleg: http://answers.microsoft.com/en-us/windowslive/forum/messenger-wlsettings/how-do-i-receive-outlookcom-mail-notifications/2ce64702-23f3-4653-8c83-c4cd5a72a199
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is inmiddels gelukt!
Ik heb Hotmail/Outlook kunnen vast maken aan de taakbalk MET meldingen!

Andere antwoorden (2)

Je kunt geen progamma naar hotmail/outlook connecten. Maar je kunt wel met de website zelf een connectie maken. Dan kun je ook videochatten (als je een webcam hebt).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wat ik doe is gewoon met de internetbrowser inloggen op msn om mn mail te lezen en skype apart automatisch inloggen geeft wel een risico dat ze je wachtwoord kunnen achterhalen enzo dus dat doe ik al een tijdje niet meer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding