Hoe zet je een goed moderatie systeem op?

Ik ben bezig een site te bouwen over het kweken van planten. Hier wil ik gebruikers deel laten nemen aan de site. Echter, om te voorkomen dat het een zootje wordt wil ik graag een moderatie systeem er in opnemen. Bestaat er standaard software? Of als ik het zelf zou moeten bouwen in PhP, waaruit bestaat een goed moderatie systeem. En wat zijn de selectie criteria voor en tegen moderatoren?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik denk dat er op deze site genoeg moderator-expertise aanwezig is om jouw vraag adequaat te beantwoorden. Dus wacht af..... (ben wel erg benieuwd trouwens)

Ik zou eventueel voor smf forum script rondkijken en een laten fuseren met tinyportal of simpleportal. hierdoor heb je een volledige site die een beetje als Fok! werkt. Uitgebreide profielen voor leden is ook mogelijk, mensen aanwijzen om op te treden als moderator is ook mogelijk net zoals karma op de profielen. Zo heb je een combi tussen forum en site wat eigenlijk perfect werkt. Als er hulp bij nodig is help ik graag.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100