Hoe vind ik de URL van deze afbeelding? (video)

Op 4:37 van het filmpje uit de link is een afbeelding van een geavanceerd gevlochten kapsel te zien. Ik zou deze afbeelding graag in betere kwaliteit opslaan, in plaats van het maken van een printscreen. Maar hoe vind ik deze op het internet?

http://www.youtube.com/watch?v=dS5eXmmR1Kw&list=FLw5gF57Mhfc90VOTfuJuN_A

Onderaan in de hoek van het plaatje staat een logo en een tekst: de tekst is Одноклассники.ru. Maar dit is een Russische variant van schoolbank.nl, en dat heeft me helaas niet geholpen bij het vinden van de afbeelding.

Toegevoegd na 2 minuten:
De link uit mijn vraag werkt niet, de video hieronder wel. Excuses!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Google eens op tineye, gebruik een link , foto of screenshot. Wellicht vindt ie meer :)

Het beste antwoord

Onder andere staat de foto hier: http://godhair.ru.com/2012/12/04/krasivye-pricheski-na-vypusknoj-foto/ maar grotere varianten van goede kwaliteit kwam ik via images.google.com niet tegen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Gevonden door een screenshot te maken en dat te uploaden naar http://images.google.com (eerst op het camera-icon klikken), en dan vind je een paar sites die deze foto hebben gebruikt.
gvrox
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ontzettend bedankt - het is groter, ik klaag niet! Hoe heb je dit kunnen vinden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou ja, nooit gebruikt! Weer wat geleerd. Top!
Antoni
11 jaar geleden
Je kan voor het terugvinden van foto's ook www.tineye.com gebruiken.