Is er een manier om Outlook om te zetten naar de oude hotmail?

Hotmail is veranderd in Outlook. Is er een mogelijkheid om het oude uiterlijk van Hotmail terug te krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoveel scheelt het toch niet?
Ritsuka
11 jaar geleden
kan niet

Antwoorden (1)

Nee, helaas. Dat lukt niet meer. Hotmail bestaat niet meer, daarom kan je er niet meer naar terugkeren.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
net Als wat amadea zei :hotmail bestaat niet meer .
ik vind het wel jammer . ik zou liever nog op hotmail gaan als hij nog bestond .