Is het internet van KPN stabieler dan dat van Ziggo?

Ik heb het over vast internet voor thuis.

We hebben momenteel Ziggo Zakelijk met een internetsnelheid van 60 Mb/s. Voorheen haalde we deze snelheid ook gewoon (We haalden 59.6 Mb/s, prima dus), maar de laatste tijd is het dramatisch slecht. We zitten nu nog maar rond de 20-25 Mb/s als we geluk hebben. Tevens is er vaak storing. Laatst was het internet zo slecht dat we niet eens boven de 10 Mb/s kwamen.

Nu ligt hier bij ons nieuwe huis ook een aansluiting van KPN waarop we zouden kunnen overstappen. Zou deze verbinding stabieler zijn en gewoon altijd de juiste snelheid halen. Dus bij een 80 Mb/s internet abbo zo’n 70-80 Mb/s.

Overigens is het modem en alles meermaals gereset e.d., dus de thuissituatie is gewoon in orde, het ligt écht aan Ziggo.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag, je buren ? Het wisselt per situatie , locatie enz

Antwoorden (1)

Nee, mijn ervaring is dat Ziggo stabieler is dan KPN.
Anderen zeggen dat KPN stabieler is dan Ziggo.
Het blijft moeilijk.
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/index.php
http://forum.kpn.com/