Waarom verbreekt mijn computer de internetverbinding steeds?

Bij alle apparaten in huis doet het internet het maar mijn pc verbreekt de verbinding steeds. Ik gebruik een 'ICIDU NI-707545 Wireless N Client utility' PCI-kaart. Wat moet ik doen?

Toegevoegd na 1 uur:
De software (van de PCI-kaart) is wel up-to-date.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
2K

Antwoorden (2)

Hoe: slecht internet (welke provider heb je?)
Wat: soms ligt het er ook aan hoeveel apparaten er op het internet staan aangesloten!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
We gebruiken thuis UPC. En er zijn soms nog meer apparaten aangesloten terwijl hij de verbinding dan niet verbreekt en mijn pc is altijd het enige die de verbinding verbreekt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het een oude pc of een nieuwe, daar kan het ook aan liggen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gloednieuw
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmmm vaag
Ik denk het probleem hier waarschijnlijk aan de netwerkkaart driver zal liggen, weet je zeker dat die al correct is geïnstalleerd? Alle andere drivers ook in orde (kijk bv. even bij Apparaatbeheer.)Je virusscanner zou ook wel eens een boosdoener kunnen zijn, schakel die eens even uit voor een tijdje en probeer dan het nog eens.