hoe krijg ik weer het gewone google chrome nieuw tabblad met mijn favoriete sites terug?

als ik een nieuw tabblad open in google chrome opent hij delta search ipv gewoon het tabblad wat ik eerst altijd kreeg met mijn favoriete sites. hoe krijg ik dit weer terug?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ga in google chrome naar instellingen(rechtsboven in op die drie streepjes en dan daar klikken op instellingen. Vervolgens zie je links extensies. Waarschijnlijk staat daar delta search. Daar moet je het vinkje even weghalen of je verwijdert de extensie helemaal. Mocht dit niet werken, dan heb je misschien nog de mogelijkheid om bij het delta search tabblad om rechtsbovenin te klikken om terug te gaan naar je oude tabblad.