Wat te doen wanneer er geen RSS feed aanwezig is?

Stel, ik wil op de hoogte blijven van updates op een website. Jammer genoeg is er geen RSS feed aanwezig. Is er dan een andere manier om snel en overzichtelijk op de hoogte te blijven van nieuwe updates/artikelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

In sommige gevallen werkt deze website: http://www.page2rss.com/
Hier maak ik zelf ook vaak gebruik van als er geen RSS beschikbaar is.
Je plaatst de url in het vak, en er word een RSS-feed gemaakt die je in je RSS reader kunt plaatsen.
Kimath