Welke online cursus is perfect voor Koreans (en eventueel andere talen) te leren?

Toegevoegd na 20 minuten:
Hoi.
Ik wil graag Koreaans leren. Het is inderdaad moeilijk, maar als ik echt wil, geraak ik er. Is er toevallig een snelle online cursus die echt werk als een cursus en waarbij je niet heel de tijd opnieuw moet beginnen als je de pagina sluit?
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Rosetta Stone is echt aan te raden. Het programma is dan wel in het Engels, maar dit hoef je ook echt nauwelijks te kennen.

Het kost wel wat, maar het is het zeker waard.

Het volledige programma kopen kost €400, maar je kan 6 maanden online rechten kopen voor €180. Je kan ook eerst even een demo proberen (Jammer genoeg niet in het Koreaans) om te zien of dit programma ook voor jou werkt.