Ik plaatste zondag een bestelling met "voor 17:00 besteld morgen in huis" en heb het nu, woensdag, nog steeds niet. Wat nu?

Kan het komen door oudjaarsdag en nieuwjaarsdag? Worden die dagen niet meegerekend? Of klopt dit allemaal niet en moet ik achter mijn bestelling aan?

Toegevoegd na 1 minuut:
Als ze het zouden verzenden zouden ze een mail sturen, en zelfs die heb ik nog niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is alleen op werkdagen zo... Heb je het vrijdag nog niet ff bellen.

Het beste antwoord

Je praat over bijzondere dagen en dan gaat het verhaal niet op mogelijk krijg je je bestelling vandaag of morgen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hadden ze erbij mogen zeggen, maar inderdaad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Staat er vast bij. (Iets van werkdagen...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook gewoon logisch nadenken natuurlijk.

Andere antwoorden (1)

Jammer dat je er niet bijzet over welk bedrijf het gaat maar dat soort uitroepen (voor 17 uur besteld morgen in huis) geldt meestal alleen voor werkdagen. Ze hebben personeel op maandagavond, dinsdagavond, woensdagavond, donderdagavond en vrijdagavond. Dus vrijdagavond na 17 uur besteld betekent het zelfde als maandag voor 17 uur besteld.

Jij hebt zondagavond besteld en dan is het dus maandag verwerkt en kun je het vandaag verwachten.

Toegevoegd na 42 seconden:
Omdat je nog geen mail hebt gehad kun je het ook vandaag niet verwachten zie ik nu. Morgen dus. Bel gewoon even voor de zekerheid.