Kan ik op een gewone computer WiFi krijgen? zo ja, hoe?

Bijv een speciale usb-stick ofso daarvoor, is dat er?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je thuis wel wifi maar niet op je computer of heb je thuis helemaal geen wifi?
Ritsuka
11 jaar geleden
als eerste: heeft je router wel wifi?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, we hebben thuis draadloos internet. ik had altijd een laptop maar nu een computer die een kabel nodig heeft

Het beste antwoord

Ja, je kan een USB-WiFi-dongle kopen en dan kan je draadloos het internet op mits er een draadloos WiFi punt in de buurt staat (bijv. je draadloze router):

http://www.conrad.nl/ce/nl/overview/0415145/?WT.mc_id=google&insert=8J&gclid=CKb_3JWBtLQCFYdd3god-WwA5A&WT.srch=1

Als het voor een vaststaande PC is, zou ik kiezen voor een PCI-kaart met WiFi, die zijn toch wat krachtiger dan die USB-dongles:

http://www.wlanshop.nl/producten/wlan-adapters/pci-kaarten/

Toegevoegd na 39 seconden:
koop er wel ééntje met 2 antennes (ontvangen en zenden).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankje ik heb een PCI-kaart in mijn pc laten zetten. heb je nog tips om, met de twee antennes, het signaal zo sterk mogelijk te maken? bijv de antennes precies naar de router richten

Andere antwoorden (1)

Ja de wifi code van je huis invoeren