Wat is een 'ingesloten' youtube filmpje?

Als ik bij mijn weergaven van mijn youtube filmpje staat, staat er dit;

eerste verwijzing; via twitter.com (4 weergaven)

&

als eerste ingesloten in; twitter.com (3 weergaven)

Zelf heb ik helemaal niks met mijn filmpje op twitter gedaan, aangezien ik geen twitter heb.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als een filmpje is ingesloten, dan is het systeem om het af te kunnen spelen erbij meegenomen. De mensen kunnen dat dan rechtstreeks op twitter bekijken. Net zoals je hier op Goeie Vraag een video kunt bijsluiten. Is er alleen een verwijzing, de internetlink naar dat filmpje, dan moet je eerst naar youtube surfen om het te kunnen zien.
Amadea
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Helaas, Labeo, daar zul je een nieuwe vraag voor moeten stellen, want dat weet ik niet!