hoe komt het dat ik geen filmpjes van Youtube meer kan delen met anderen via facebook zonder eerst in te loggen bij Youtube?

als verjaardagswens stuur ik altijd een passend filmpje van youtube via facebook. dan kon ik aanklikken "delen" en dan had ik de keuze tussen "op je eigen tijdslijn, op de tijdslijn van een vriend" etc.
Nu kan ik enkel nog een filmpje plaatsen op mijn eigen tijdslijn, en pas als ik ben ingelogd bij Youtube kan ik het delen met degene die verjaart.
Is dat een nieuwe manier van werken bij Youtube/facebook of doe ik iets verkeerd?

11 jaar geleden
in: Internet
8.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe het precies zit weet ik ook niet, dus ik hoop op een duidelijk antwoord hoe tegenwoordig al die programma's gelinkt zijn,
maar er is wel iets veranderd.
You Tube is nu van Google.......en eerst niet.
liveisgreat
11 jaar geleden
aha, daar komt de aap uit de mouw natuurlijk...

Het beste antwoord

Om een filmpje van Youtube op iemands Facebook pagina te zetten, kun je gewoon de Youtube link uit de adresbalk kopieren.
Dan ga je naar de Facebook wall van de persoon, en in het vlak om een nieuwe post te maken, plaats je de gekopieerde link. Dan verschijnt het als filmpje.

Hiervoor hoef je niet ingelogd te zijn op Youtube. Uiteraard wel op Facebook inloggen ;)
Kimath