Probleem met wifi, er brand een rood lampje en de wifi doet niks meer!?

Ik vraag dit nu via m'n kabel dat werkt nog wel.
Ik heb Tele2

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
4.9K

Het beste antwoord

Dat is vanaf hier moeilijk te zeggen, kan een defect modem zijn of een kapot draadje in de centrale. Wat zeker is, is dat er géén rode lampjes op het modem horen te branden, ze moeten inderdaad allemaal groen zijn. Ik zou even chatten met een medewerker, even bellen met de klantenservice, of via de virtuele assistent een mailtje sturen.

Hou er rekening mee dat als je contact opneemt je eerst de standaardprocedure door zal moeten lopen, dus modem resetten etc., terwijl je dit dus al gedaan hebt. Helaas is dit niet anders, maar uiteindelijk gaat men het probleem voor je verhelpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb altijd last met die tele2 router, +- 30 seconden stekker erin en uit halen helpt meestal.