Ik wil een domeinnaam registreren als cadeautje voor iemand anders. Hoe gaat dat?

Als ik die naam op mijn eigen naam registreer, krijg ik 'm gewoon via Firefox. Maar ik wil er uiteindelijk niets meer mee te maken hebben. Hij is dan van iemand anders. Hoe pak ik het aan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

sorry dat ik je teleur moet stellen,
maar een domein kopen op iemand anders zijn naam
is illigaal/mag niet als een domein daar achter zou komen dan zouden ze aangifte tegen je mogen doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij het aanvragen van een webhosting pakket zal je je eigen gegevens moeten opgeven. Je kan zelf kiezen wat voor internetadres je wilt.

Het is in principe net een soort telefoon abonnement wat je dan afsluit. Je kan hem daarna dan wel op zijn of haar naam zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je een domeinnaam registreerd en betaald krijg je een mail met de codes om er mee in te loggen .
als je de mail doorstuurt naar de ontvanger kan hij er mee doen wat hij wil