Op de site zelf zie ik het niet staan, maar bij het message board (forum) is die mogelijkheid er wel.
Je klikt op een gebruikersnaam en dan kies je voor Add ....(naam)....to my friend list.

Toegevoegd na 4 uur:
Afbeelding toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je bij het forum bent en je klikt op een naam van iemand dan zie je zijn/haar profiel.
Daar staat aan de linkerkant een mogelijkheid om iemand toe te voegen als vriend.
Ik zal even een plaatje bij mijn antwoord plaatsen hiervan.
Je moet alleen je je account geverifieerd hebben.
Maar dat bericht krijg je als je klik op add as friend.