Hoe moet je in dat nieuwe outlook (voorheen hotmail) een bericht beantwoorden?

Hoe moet dat? Ik zoek me een ongeluk, snap echt niet hoe dat moet!

bij hotmail stond het gewoon bovenaan het bericht "Beantwoorden", maar waar staat dat in Outlook?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zie namelijk nergens een knopje oid dergelijks staat waar ik op kan drukken waarmee ik het beantwoord!

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik weet nu wel hoe dat moet als je het nog niet geopend heb (rechtermuisknop als je op de titel staat) maar hoe moet dat als je die mail al geopend heb? Kan je een geopende mail ook beantwoorden, of moet je dan weer terug naar het overzicht van de mailtjes?

Toegevoegd na 4 minuten:
hoe je dus een geopende mail in Outlook moet beantwoorden

Toegevoegd na 4 minuten:
wat hierboven staat (na 4 minuten) is de eigenlijke vraag .. :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Het beste antwoord

in de blauwe balk bovenaan staat beantwoorden
of via het menu acties ? rechts in het mailtje
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou gewoon niet gezien zeg! Dank je wel :) klopt inderdaad dat dat bovenin staat in de balk.

Andere antwoorden (1)

Je gaat op de email staan en dan zul je zie dat je na deze selectie boven de berichten de mogelijkheid ziet staan beantwoorden.

Toegevoegd na 1 minuut:
ook als het mailtje is geopend staat boven aan de mogelijkheid van beantwoorden.