Hoe kom ik van geldrace af?

Ik ben nog minderjarig en ik heb een account op geldrace.
Hoe kom ik daarvan af?
Ik krijg er ook heel veel mail van binnen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Het beste antwoord

Door je in te loggen en dan account opzeggen.. Het wijst zich vanzelf. Ik ben er ooklid van en dit levert mij toch drie a vier tientjes per jaar op door alleen op de mails te klikken. Ik koop niets en doe mee aan enquetes.
Doe je dit met meerdere soortgelijke sites kun je zo'n twee keer per jaar rond de honderd euro opvragen.

Als je je wachtwoord kwijtbent heb je binnen een paar muizenklikken een nieuwe. Opzeggen is snel gebeurd. Als je eenmaal oo je privépagina bent staat account verwijderen bij de opties.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dan moet je klikken op Afmelden.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee. Dan ben je gewoon niet meer ingelogd. Account verwijderen.